TÄHELEPANU: 31.MAIST MUUTUB E-VISIIDI PLATVORM
Alates 31. maist muutub meie Tervisekeskuse E-visiidi platvorm. Sisenedes E-visiidi keskkonda suundute edasi patsiendiportaali perearst24.ee (haldab Certific)
Mida E-visiidi platvormi vahetus patsiendi jaoks tähendab?
- Uues e-visiidi keskkonnas saab samuti 24/7 mugavalt edastada oma tervisemure perearstile ja -õele.
- Sisenemisel (perearst24.ee) lehele, toimub esmalt isiku autentimine ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-ID-ga
- Esmakordsel sisselogimisel küsitakse nõustumist teenuse kasutamistingimuste ja privaatsuspoliitikaga
- Sisestades oma telefoni numbri ja emaili-aadressi küsitakse teilt kinnituskood mis saadetakse sisestatud emailile
- Seejärel saate alustada uue e-pöördumisega
- Järgmisel sisenemisel toimub isiku autentimine ID-kaardi, mobiil-ID või Smart-ID-ga ning seejärel jõuate kohe e-pöördumise lehele.
Kui Teie sisestatud tervisekaebused vajavad täpsustamist, siis helistame Teile Tervisekeskuse telefonilt 7151700.
Seega olge hea ja vastake kõnele, mis tuleb sellelt numbrilt.
Miks kasutada E-visiidi platvormi Tervisekeskusega suhtlemisel?
Terviseandmete turvalisuse eesmärgil. Tervisekesuse ei lahendata enam e-maili teel terviseteemalisi pöördumisi.