TEATA SAABUMISEST VASTUVÕTULE ISETEENINDUSKIOSKI KAUDU
Meil on hea meel teatada, et oleme patsientide tuleku vastuvõtule muutnud veelgi lihtsamaks ja kiiremaks. Kui vastuvõtt broneeritud, siis saabudes perearstikeskusesse ei pea oma kohalolekut enam registreerima läbi assistendi.
Igaüks, kellel kehtiv ID kaart kaasas, saab kasutada selleks iseteeninduskioskit registratuuri kõrval.
Kuidas Iseteeninduskiosk töötab?
- Sisestage ID kaardi iseteeninduskioskisse ja oota kuni programm Teie isiku tuvastab
- Ekraanile kuvatakse Kuupäev, Kellaaeg ja Kabineti number, kus vastuvõtt toimub.
- Vajutades “Teata kohalolekust” olete vastuvõtule registreeritud ning Teid vastuvõtva arsti või õe töölauale ilmub märge Teie kohalolekust
- Jätke üleriided garderoobi ja oodake vastuvõtu kabineti juures, kuniks Teid kutsutakse.
Iseteeninduskiosk töötab 3 keeles (eesti, inglise, vene).
Palume kõigil perearstikeskusesse vastuvõtule tulles võtta kaasa ID-kaart.
Kes ei saa Iseteeninduskioski kaudu oma kohalolekut registreerida?
- Beebid ja lapsed, kelle ID-kaart puudub. Tulles vastuvõtule, palume vanematel vastuvõtule saabumisest teavitada assistenti registratuuris, kes kohaloleku registreerib
- Kliendid, kes tulevad tasulisele vastuvõtule. Tasulise vastuvõtu puhul ilmub iseteeninduskioski ekraanile sellekohane teade ja registreerimist ei saa lõpuni teostada. Palume vastuvõtu eest tasuda registratuuris, seejärel assistent teavitab arsti/õde Teie kohalolekust.
- Kui olete kogemata tulnud valel päeval või kellaajal. Sellisel juhul annab programm Teile sellest teada. Soovi korral saate uue vastuvõtu aja broneerida registratuuris
- Kui olete vastuvõtule hilinenud 10 min. Austades järgmise patsiendi broneeringut, ei saa üle 10 min hilinejad enam vastuvõtule. Soovi korral saate endale uue vastuvõtu aja broneerida registratuuris