Võtsime kasutusele uue tehisintellekti kasutava e-visiidi keskkonna
Tahame tõsta patsientide rahulolu meie teenusega ja seetõttu otsustasime lisada patsiendi ja pereõe/perearsti vahelisse suhtlusesse innovatiivse töövahendi: tehisintellekti kasutava e-visiidi keskkonna.
Covid-19 lõi selleks suurepärased eeldused, sest viiruseohu vähendamiseks on mõistlik vähendada otsekontakte. Kuna koroonaviirusega seoses tõusis koormus meie telefoniliinidel ja meilikastis kolmekordseks, siis ei jäänud muud üle, kui tuua tööle virtuaalabiline.
Alates 19. Oktoobrist palume Teil edastada oma terviseküsimused meile läbi e-visiidi keskkonna. E-visiidi keskkonnas saate kirjeldada oma terviseprobleemi, alustada või lõpetada haigus-ja hoolduslehte, uuendada retsepti, esitada tõendi- või vaktsineerimise soovi.
Teenust saavad kasutada kõik, kes:
- kuuluvad meie tervisekeskuse arstide nimistutesse,
- on kindlustatud.
Kindlustamata patsiendile: Neile, kes soovivad kasutada Veerennis asuva riikliku tervisekeskuse teenuseid, saadame enne tervisemure käsitlemise alustamist arve, pärast mida saavad ka nemad kasutada e-keskkonda. Kiiremaks teenindamiseks soovitame siiski pöörduda meie Kesklinna kliinikusse. Kohese makselahendusega e-visiidi keskuse juurutamine on töös, loodame selle avada 2021 aastal.
Kuidas on teenus meil korraldatud:
- E-visiidi keskkonda saabunud pöördumistega tegelevad pereõed kogu tööpäeva jooksul.
- Kiirete juhtumitega tegelevad valveõde ja valvearst. Patsient kutsutakse vajadusel visiidile samal päeval.
- Muud pöördumised lahendame pakilisuse järjekorras ning kontakteerume Teiega lähema 5 tööpäeva jooksul.
Selle aja jooksul tegeleme patsientide eelselektsiooniga.
1)Töötame läbi Teie pöördumise põhjuse ja varasemad terviseandmed, sh digiloos leiduvad vahepealsed tervisesündmused.
2)Võrreldes varasemaga patsientide käsitlusega,võtame nüüd arvesse ja planeerime samaaegselt ka ennetavad tegevused.
3) Vajadusel kutsume uuringutele ja analüüsidele juba enne esimese meditsiinilise otsuse tegemist.
4)Peale uuringuid vaatab arst/õde tulemused üle ja edastab kokkuvõtte ja otsuse digilukku (www.digilugu.ee). Digivõimetutele inimestele anname tagasiside tulemustest telefoni teel.
5) Juhul, kui tegemist on olukorraga, kus arst otsustab, et on vajalik patsiendiga kohtuda, siis helistame ise ja kutsume Teid vastuvõtule.
6) Juhul, kui vajate tõendit või vaktsiini, siis teile helistatakse/saadetakse e-mail ja pakutakse välja 3 võimalikku aega, mille vahel Teil tuleb valida.
Palume e-visiidi keskkonna kasutamisel arvestada, et juhul, kui Teie sisestatud tervisekaebused vajavad täpsustamist, siis helistame Teile tagasi meie kliiniku telefoninumbrilt 7151700.
Seega olge hea ja vastake kõnele, mis tuleb sellelt numbrilt.
Eelselektsiooni eesmärgiks on sisutihedam käsitlus või kohtumine oma perearsti ja pereõega, kus ühe visiidiga saab lahendada mitu tervise- probleemi samaaegselt. Seega loodame et meie uus töökorraldus on kokkuvõttes patsiendile mugav ja tagab kiirema ligipääsu ja kvaliteetsema abi.