Hoolikas EELSELEKTSIOON parandab kättesaadavust ja seeläbi patsiendi rahulolu perearstiteenusega
Kõik nõustuvad, et telefoni teel oma pereõe ja perearsti kättesaamine on väga keeruline, sest helistajaid on palju ja nõustamiskõned võtavad aega. Samas on iga patsiendi soov see, et kui ta juba arstile pääseb, siis saaks kõik mured korraga lahendada.
Koroonaviirus tõi arusaamise, et asjatuid kontakte tuleb vältida ja nii asusime Sinu Arsti kollektiiviga otsima lahendust, kuidas patsient saaks kõige parema abi, vältides asjatuid visiite.
Seetõttu küsib nüüd pereõde juba visiidile registreerumisel, mis on pöördumise põhjus ja edastab selle olenevalt juhtumi pakilisusest kas valvearstile, valveõele või Teie enda pereõele, kes saab vajadusel ka perearsti kaasata.
Edasi vaatab arst/õde läbi Teie pöördumise põhjuse ja töötab läbi varasemad terviseandmed, sh vaadates digiloost vahepealseid sündmuseid ja hinnates, kas vajaksite ka mõnda ennetavat uuringut või analüüsi.
Vajadusel kutsume Teid uuringutele ja analüüsidele, ka nende tulemuse vaatab arst läbi ja sageli annab see vastuse patsiendi probleemile, ilma eraldi visiidile kutsumata.
Seejäral arst või õde helistab/saadab Teile ise e-maili probleemi täpsustamiseks või tagasiside andmiseks.
Juhul, kui läbivaatus on möödapääsmatu või otsust ei saa teha kaugvisiidiga, siis pakutakse Teile visiidi aeg arvestades probleemi ägedust.
Eelselektsiooni eesmärgiks on sisutihedam kohtumine oma perearsti ja pereõega, kus ühe visiidiga saab lahendada mitu Teie tervise probleemi samaaegselt.
Samuti parandab see ligipääsu tõsise tervisemurega patsientidele, sest jõuame eelselekteeritud kaugvisiite teha sama ajaga rohkem kui tavavisiite.